. . .

Har varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen på ett väldigt bra tag men jag har verkligen inte känt för att skriva. Men förhoppningvis är det ändring på det nu!

Vad har jag hunnit med sen sist då? Firat min bror som fyllt 18, firat Johanna x2, åkt på en jobbig förkylning, varit ute på landet, varit på en riktig galen vinkväll, dansat mig svettig på Flamingo, lurat i en kille att jag var lesbisk (skyller på alkoholen) och blivit rejält myggbiten!

Nu är det sista veckan som vi har sommartid på jobbet vilket innebär att nästa vecka börjar jag jobba till 17. På ett sätt känns det jobbigt men ändå så behövs det, har redan jobbat över 1 timme två dagar. Fick veta idag att en av mina kollegor har separerat med sin sambo efter 7 år, tråkigt värre men det var ett gemensamt beslut. 

Dags att hoppa in i duschen sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0