God natt!

Dagen började som vanligt med att jag fick cykla som en dåre till jobbet för att jag är så seg på mornarna:P Väl på jobbet såg jag ut som har sprungit maraton eller ngt, haha! Jobbade mig igenom dagen som alla andra dagar. Kl 17 tog jag min cykel och cykla hem som en dåre igen.. Denna gång skulle jag hinna vara hos min frissa till halv sex.

Väl hos frissan klippte jag av mina slitna toppar. Fick beröm att hår såg mycket friskare ut nu och jag förklarade det  med att jag strängt följer hennes råd om att använda balsam och inpackning:) Sen fick jag gratis schampo som jag ska vara testkanin på:p Inte helt fel att få ett gratis schampo värt över 100:- Köpte med mig en spray som hon rekomendera mig om eftersom jag är så trött på Proffs och alla andra dåliga hårspray.

Ikväll fick jag besök av Becca. Vi pratade en massa och kolla på Ugly Betty och Dhw:) Tycker det är jätte kul att hon och jag har börjat umgåts en del, vi tycker så lika i många frågor:) Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0