Dags att ta tag i sitt liv!

Blev en lyckad dag igår. Jobbet flöt på bra, sen ner på stan för att bli fin i håret:) Jätte nöjd med singorna jag fick i håret! Bilder kommer upp senare:) Mötte sedan upp Linnéa på stan där vi uträttade lite äreden och sen åkte vi upp till Fornhöjden där Emma firades. Jag, Linnea och Milla blev inte kvar så länge och tog halv tio bussen hemåt. Hoppas Emma fick en toppenkväll!

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar men ska snart sätta mig på bussen till Ica Maxi för att inhadla lite bakprodukter, för idag ska det bakas:) Har planer på att göra saffranskrans med vit choklad, mums! Idag måste jag städa också för det ser inte klokt ut hemma! Måste fortsätta göra mamma och Mikeaela stolt över mig;) 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du gör mig alltid stolt :) Puss

2009-11-28 @ 15:34:36
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0