Dags för nytt inlägg

Dåligt uppdatering nu i helgen men hade ingen bloggkänsla och då är det bättre att man skiter i att skriva än att skriva en massa blajja!

Men nu är jag tillbaka!

Idag har jag jobbat som vanligt. Sen har jag och pappa varit hos vetrinären med Nova då hon skulle få sin första vaccination:) Och allt gick jätte bra. Jag hade hoppats på att Nova skulle bli trött efter sprutan, men icke sa nicke! Ikväll har jag fått besök av Fia. Det är en kompis som jag lärde känna på mitt gammla sommarjobb ute på Taxinge. En underbar tjej:)

Snart ska jag lägga mig, otroligt trött. När jag vaknade idag så var jag verkligen jätte trött och så trött brukar jag inte vara. Så idag blir det sängen tidigt. Men måste ändå kolla på Ballar Av Stål, det är äkta min humor!

Till frukost imorgon ska jag göra smoothie:)

Kommentarer
Postat av: Fia!

Visst är jag för underbar.. ; )

2009-03-17 @ 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0