090326

Har inte blivit någon bloggningen på hela veckan.. Känns att jag inte haft något intressant att skriva om. Har fattat ett ganska jobbigt och svårt beslut som jag är inte är så stolt över. Men känns som det här är det bästa sättet. Och tack alla underbara vänner för stödet jag fått! Det betyder mest!

Som sagt inte hänt så mkt, jobbat och bara varit hemma. Hann med en träff med Johanna och Mikkis på tisdags kvällen:) Och igår var det våffelparty med Linnéa, Mikkis, Mimmi och Sandra:)

Kan någon bara ge mig fredag kl 16:01, då är det äntligen helg! Iof är det inte så långt dit, men iaf;) Lördag blir det shopping i Stockholm och sen utgång på kvällen, känner på mig att det kommer bli en av dom bästa lördagarna på länge=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0