090608

Vaknade pigg och utvilad för första gången på länge:) Äntligen börjar förkylningen släppa. Dagen har som vanligt gått fort, jobbade till 16 sen åkte jag till willys för att inhandla mat för veckan. Sen ner på stan för att köpa present till mamma som fyller år imorgon:) Var även förbi och låste upp mammas senaste mobil som jag har fått av henne, så nu slipper jag den gamla Nokian som la av hela tiden och som bara kunde ha 50 sms i inkorgen. Nu har jag en Sony Ericsson K610i:) Ikväll har jag även hunnit vara förbi Felicia som kom hem idag, som jag har saknat henne!

Och som vanligt ser även denna vecka fullplanerad ut:
Tisdag - Fira mamma
Onsdag - Storstäda och ev träffa Linnéa
Tordag - Ev träffa Mimmi  Kanske träffa Johanna?
Fredag - Fira Becca
Lördag - Fira mammas morbror och sen vidare för att fira Linnéa på kvällen
Söndag - Ligga däckad i sängen efter veckans bravader


Min nya telefon:)

Kommentarer
Postat av: mia

Är du nöjd med den telefonen?

2009-06-09 @ 19:08:58
URL: http://leggings.blogg.se/
Postat av: BK

Har endast haft telefonen i ett dygn. Men den är iaf bättre än den förra gamla mobilen jag hade=p

2009-06-09 @ 23:11:48
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0