Äntligen semester!

Dags att gå och lägga sig snart kanske?

Trodde jag skulle få svårt att få tiden att gå idag överhuvudtaget, men så blev det inte, jag jobbade tom över en timme idag. När jag kom hem tog jag tag i all disk jag hade, tog ett tag att röja undan. Har packat det mesta nu, allt det andra får jag ta i morgonkväll, allt sånt som jag behöver under dag.

Tog även tag i att ladda upp lite bilder på fb, men det krånglar så mycket så nu lägger jag ner för idag. Såg att jag inte hade laddat upp bilder sen Mikeala och Emma firade sig. Har även jätte mycket bilder från P&L som ska upp.

Btw. Grattis Johanna till utbildningen:) Jätte glad för din skull! Och som jag lovat så kommer jag upp och hälsar på så mycket som jag kan:) Karlstad ska bli mitt andra hem;) Än en gång, grattis gumman! <3


Maja i The Sounds är grymt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0