LAGER I UNDERJORDEN KANSKE?

Då var snart den här dagen över. Äntligen är det torsdag. Jag har gått runt den här veckan och varit en dag före hela tiden, har varit lite jobbigt=/ Men idag har det verkligen känts som en torsdag:)

Snart ska jag ner på stan och möta Johanna. Vi ska hämta upp biljetterna för kvällen och sen få i oss någon mat i oss:)
Sen blir det hockey för fulla muggar;)

Sen har jag tänkt på en sak. När jag jobbade i Hallunda så hade johanna för dig att jag hade mitt kontor i en källarvåning med gallar runt fönsterna(som iof är sant). På henne lät det vekligen som jag inte hade ng kontakt med omvärlden. Men hallå! Jag hade iaf mottagning på mobilen jämfört med Johanna! Om man får tag på Johanna under arbetstid så är det ett mirakel. Så man börjar ju undra vad det är för lager du jobbar på igentligen;) Långt nere i underjorden kanske;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0