trevlig kväll med trevlig sällskap

Har varit en toppenkväll:) Har kollat på Idol med Johanna och Mikkis. Vi tjockade oss med kladdkaka, godis och lite cola:) Jätte kul att dom hade Abba tema, flera stycken som gjorde låtarna riktigt bra! Men behöver jag ens kommentera Loulou och Johans framträdande?!??!! Loulou gnällde som en jävla gris (inte konstigt nog) och Johan med målbrottsröst. Blev så glaaaaad när Loulou åkte ut, nu kan man se hela Idol igen:)

Imorgon blir det Stockholm med Johanna. Får se när vi åker upp, hon ville hinna klippa sig innan. Men sen är det bara att åka upp mot stan och leta allt jag behöver till Halloweenfesten. Hoppas hoppas jag hittar allt. Hinner inte åka upp någon annan dag. Sen får jag se om det blir bio eller ngt annat under kvällen, men ingen alkohol är tillåten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0