idot är bara namnet!

Även denna dag har gått grymt fort, bara 30 min kvar tills jag slutar. Ska ner på stan och lämna filmen, kanske blir lite shopping, för jag är jätte sugen på det:) Sen ska jag hem och fixa med min blogg tänkte jag. Blir ingen träff med Linnéa idag, gamlingen måste vara hemma och vila knät, hon har fått vatten i knät. Ska nog förbi henne imorgon efter jobbet:)

Fick svar på mitt arga mail jag skrev igår till fastighetsägaren, och jag trodde aldrig att jag skulle fått ett sånt svar:
Hej,
Är utomlands och kan inte kontrollera att andra gör som de lovat. Vi glömmer det här, tack för visat intresse

Okej att man inte kan kontrollera men att han inte ens ber om ursäkt, det gör mig rikigt förbannad! Tycker inte synd om honom som inte kommer få någon hyresgäst i den lägenheten, för jag tror inte någon ville lägga så mkt pengar för att totalrenovera lägenheten, det kan jag lova att det behövdes! T.o.m Anticimex behövdes kontaktas! Nu hoppas jag på att TB ger mig en lägenhet snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0