Omtummlande Dag!

Skönt att det här dagen snart är slut! Har varit en av dom värsta dagarna på länge, pga att jag fick vänta en halv dag att få veta om jag skulle få lägenhen eller inte. Och sen när jag fick veta, shiiet vilken lättnad! Hela eftermiddagen gick åt att ringa halva min telefonbok;) Den som blev mest gladast var nog pappa, han ville köpa tårta och grejer, haha! Men jag avstod men tacka för erbjudandet:)

Men nu börjar ångest konsigt nog komma. Jag kommer få betala ännu mer räkningar och det innebär att jag måste hålla i min pengar. Hyran, bredband, tvavgift, försäkningar med mera är bla sånt man inte tänker på i första hand. Sen är det grymt läskig att lämna allt här hemma, har ju bott i samma rum i 20. Så mkt minnen här som jag fått uppleva! Att inte ha en brosa att bårka med varje dag. Kommer säkert åka hem minst en gång i veckan=p Sen känner jag på mig att jag kommer få besök av mamma rätt så ofta. Hon kommer inte få det lät som ensam tjej här hemma. Vi har alltid stått vid varandras sida om det blir små bråk mellan pappa och broran=p

Efter jobbet idag träffa jag Linnéa och Sandra, vi åt på nancys och gick lite på stan. Sen fick jag springa som en dåre för att hinna till Step Up passet. Och nu är det mitt favoritpass, eftersom Afron blivit så dålig. Visste ni att man bränner ca 400 kcal på det? Linnéa gjorde mig sällskap på bussen efter att hon varit hemma hos Sandra. Snart väntar sängen, helt slut just nu!

Kan ngn ge mig fredag nu? Längtar som en idiot till att få åka ner till Malmö och komma bort här ifrån! Och det ska bli så underbart att få träffa Felicia=D Trots att vi pratar nästan varje dag så är det inte samma sak att träffa henne. Hon har jämnt en sån positiv utstrålning och man har aldrig tråkigt med henne! Så underbar glad att vi kommit varandra så nära den här sommren/höst/vinter! <3<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh vad du är söt bästa Kurrimurr (L) Saknar dig och ska bli så himla kul att ni kommer hit

2008-12-02 @ 22:40:05
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0