Love In Manhattan

Fortfarande hemma och är sjuk! Först trodde jag att jag höll på att få halsfluss, men under natten har jag blivit förkyld ist! När jag vakna hade jag rena knarkarrösten! Tur att jag inte gick till jobbet, kunderna skulle väl tro att vi hade anställt någon pundare, hahaha!

Idag blir det filmmaraton hemma hos mig tror jag. Nu ska jag kolla på Love In Manhattan sen blir det nog Sex And The City!



 DVD Film: Sex and the City: The Movie

Love in Manhattan
Griffin (Dermot Mulroney) får beskedet att han snart kommer dö i cancer, men vägrar att låta tiden rinna ut på ett sjukhus. Han bestämmer sig för att ta livet i egna händer och börjar studera. På universitet möter han den lite mystiska men attraktiva Phoenix (Amanda Peet) och kastar sig ut i en spontan flirt. Phoenix misstänker att Griffin är sjuk och försöker tygla sina känslor. Men att motstå hans charm är lättare sagt än gjort. De njuter av varje minut i varandras sällskap och mer förälskade än någonsin fångar de dagen tillsammans på Manhattan.
Sex And The City
Dags att plocka fram Louis Vuitton-väskan och Manolo Blahnik-skorna och på nytt ge sig ut på New Yorks gator tillsammans med Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Carrie är tillsammans med Mr. Big och bor och jobbar på Manhattan. Miranda har gift sig med Steve, jobbar fortfarande som advokat och bor med sin familj i Brooklyn. Charlotte är gift med Harry och har adopterat ett barn från Kina. Samantha har bestämt sig för att pröva lyckan i Los Angeles där hennes pojkvän Smith Jerrod har blivit stor skådespelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0