Julfest Och Idolfinal

Fredag igen, känner mig jätte seg!

Gårdagens julfest som igentligen var julbord var väldigt lyckad! Trevligt sällskap och jätte god mat! Men trodde faktiskt det skulle vara lite mer drag än var det. Det har ju skrytits på fikarasterna att spriten skulle flöda och att vi skulle festa hela natten. Men nu har jag lärt mig att jag som är 20 definerar att spriten ska flöda och festa hela natten på ett helt annat sätt än en man på över 60 gör;) Tjejer, det är lugnt om jag bjuder in dom på förfesten på juldagen så ska dom få se vad som menas med att spriten ska flöda;)

Åter till julbordet, jätte gott julbord, åt som vanligt för mkt! Nu är jag stolt som har ätit bla struts och vildssvin! Inte varje dag som man får äta sånt. Sen var köttbullarna gjorda av älgkött! Men Janssons frestelsen var inte alls lika god som den som pappa gör hemma! Min pappa gör väldens godaste Janssons, ingen slår den, jag lovar! Men det beror nog på att vi har väldens bästa efternamn, hö hö hö;) Blev rätt sent, jag var hemma kl 12 och somna lite innan ett.

Ikväll blir det Idolfinal med världens bästa tjejer:) Först blir det lite middag innan och sen kl 20 sitter vi bänkade fram Idol! Jag kommer lägga mina röster på Alice ikväll! Hon är verkligen värld att vinna! Idol är ju en talangjakt och Alice har utvecklas jätte mkt under dessa veckor. Kevin däremot ses ju redan som en färdig artist! Om man har varit med i Melodifestivalen 2 ggr, då tycker jag man ses som en färdig artist!

Sorry för ett långt inlägg, men behövde skriva av mig=p

Alice Svensson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Ikväll går mina röster till denna underbara tjej:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jaa, man har verkligen olika syn på vad som är fest :P

det var som när mina föräldrar hade varit på fest och dom hade kommit hem sent. Då trodde jag dom hade kommit hem typ 4-5, för det tycker jag är ganska sent. Dom hade kommit hem vid 1. Då har ju vi knappt börjat festa! Hahaha.

2008-12-12 @ 11:15:53
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se/
Postat av: Moa

Det går bara bra att du lånar den sen, jag läser säkert ut den över resan :)Ser fram emot ikväll!

2008-12-12 @ 12:32:33
URL: http://moaq.blogg.se/
Postat av: Kurran

Johanna: Ah verkligen, samma som mina föräldrar!

Moa: Vad snällt! Jag ser också fram emot ikväll:)

2008-12-12 @ 13:57:58
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0