Håll Tummarna För Mig Imorgon!

Kom hem från World Class för ca en timme sen. Det blev tuff träning på löpbandet idag, gick både powerwalk och jogga en del, brände ungefär 200 kcal. Riktigt nöjd! Imorgon väntar ett tufft Step pass:)

Blir inte så mkt bloggande ikväll, för jag måste springa till Boston Tea Party som idag handlar om sex!! Man får bla se ett par ha sex går det rykten om, så det kan man ju inte missa;)

Och imorgon får ni hålla tummarna åt mig! Då kommer Telgefastigheter ringa mig ang lghen på stan! Har kommit på massa anledningar varför jag inte skulle få den=/ Så jag hoppas verkligen på det bästa imorgon! Hoppas jag kan sova utan mardrömmar inatt=p

Kommentarer
Postat av: Joe to the hoe

Kurr I Murran, din lilla perversa nymfoman :P

2008-12-01 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0