Uppdatering

Igår efter jobbet mötte jag upp mamma vid Park Hotell där vi åt en varsin jättegod Ceasarsallad och drack två glas vin. Efteråt gick vi vidare till Stadshuset där seminariet skulle hållas. Var är väldigt bra seminarium och gick där ifrån med många nya erfarenheter:)

Idag har jag inte gjort så mycket väsen av mig. Mötte upp min bror på stan efter jobbet för att inhandla en present och sedan bjöd jag honom på middag som den snälla syster jag är;) Kvällen har tillbringat med en dammsugare, mopp och dammtrasor så nu är lägenheten fin igen. Johanna kom även förbi under kvällen och gjorde mig lite sällskap:)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan sängen väntar. Imorgon väntar jobb, träning och sedan en dejt med världens bästa Katta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0