110504

Är det bara jag eller blir man inte riktigt jäkla seg av det här pissvädret?!!? Trots att jag åt en bra frukost (fil med bär, ½ advokado och ett ägg) var jag seg på jobbet mest hela dagen. Kan det inte komma lite sol så man får vara pigg dagarna ut?

Efter jobbet tog jag bussen ner på stan för att handla upp mina presentkort. Ett från Cervera som jag fick i julklapp samt mina två presentkort från Svea som jag fick när jag fyllde år. På Cervera beställde jag två muggar och en assiette i cremerosa från Höganäs. Cervera har inte cremerosa i sitt sortiment så dom skulle kolla om dom kunde beställa hem direkt från Höganäs. Hoppas hoppas!

Vidare till Svea där det fick bli två assietter, två skålar från och en saltskål från Bruka Design. Roligast var nog när ägaren av Svea kände igen mig när jag skulle betala, för Svea handlar nämligen ljuskällor från mitt jobb:) Han skickade med mig något kaffe som jag måste prova vid nästa tillfälle! :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina, jag älskar nästan allt från Bruka :P

2011-05-06 @ 20:06:52
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0