Lördag och söndag

Igår kväll hade jag Mikaela, Milla och Johanna över på myskväll. Jag bjöd på en ny middagsrätt, parmainlindad kycklingfilé med en god balsamvinägersås samt klyftpotatis. I lördags var jag inne inpirations moment så då kör jag bara på:) Lite senare slöglodde vi på Körslaget och Smartare än en 5:e klassare.

Idag har jag bara slappat i soffan trots att det var så fint väder ute. Vid 13-tiden fick jag fint besök av Jessica som dagen innan varit ute och slagit klackarna i taket. Skulle ha gått på ett zumba-pass kl 17 men det var inställt så jag tog en promenad hem till mina föräldrar istället där dom bjöd på goda köttfärsbiffar med vitlöksost i, vilket var jätte gott!

Time to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0