Black Swan



Igår efter jobbet tog jag och Johanna pendeln upp till Stockholm där vi mötte upp Jessica. Vi gick runt i affärer och kikade:) Kvart i sju hade vi ett bokat bord på Jensens Böffhouse där vi avnjöt en jätte god middag. För min del blev det Whiskeybiff med råstekt potatis och till efterrätt blev det en banasplit:)

Efter en mysig middag skildes vi åt, Jessica åkte hem och jag och Johanna gick vidare mot Skandia för att se Black Swan. Detta måste vara en av dom bästa filmerna jag sett! Se den!

Strax ska jag kila ner på stan för att göra några ärenden och ikväll väntar middag och mys hemma hos mig:)
Dags att dricka upp kaffet innan det blir kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0