110323

Känns lite som bloggen kommr i skym undan den här veckan. Har haft fullt upp med en massa så jag har helt enkelt hunnit blogga så mycket.

I måndags efter jobbet åkte jag till Tumba för att äntligen träffa Mimmi efter 3 veckor. Brun som en neger var både hon och Buffy. Vi lagade god mat, jag och Johanna fick presenter och så tittade vi på alla bilder från Indien. Har aldrig riktigt haft Indien som ett land jag vill åka till, men nu är jag lite sugen på att åka dit:)

Igår var jag som vanligt på Word Class mellan 18-19, Step Express och Core Express stod som vanligt på schemat.

Idag då, ja ni.. Jag har jobbat på som vanligt. Jag har för tillfället tvättstuga och vid 21 är det dags att hämta all tvätt. Fick ett mess från Johanna nyss om att hon ville hitta på något, så hon dyker upp vid 21:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0