Sharm El Sheikh - Tallinn, 0-1

Många har nog inte missat att det är upplopp i Egypten och att UD har avböjt resor till hela Egypten. Jag kan inte förklara hur JÄVLA surt det är att 1½ dag innan man har tänkt att åka utomlands få beskedet att det inte blir någon resa. Tanken att åka till ett annat resemål var bara att glömma då allt är uppbokat. Idag bestämde vi oss för att åka till Tallinn i några dagar i stället. Det blir lyxhytt på väg dit och hem och en natt på ett fint SPA hotell i centrala Tallinn. Solresan kommer vi att skjuta på tills vi vet vart vi vill åka..

Nu är det bara försöka att se det positiva i det hela och se till att min pappa får en jätte bra födelsedag på fredag, för det är han värd! Tycker verkligen synd om honom som inte får fira sin jämna födelsedag i varma Egypten!

Hotellet vi ska bo på:







Kommentarer
Postat av: Emma

Surt att inte få komma till sol och värme. Men det där hotellet såg ju inte helt fel ut, dom kanske tillochmed har paraply drinkar så ni kan få lite utomlandskänsla iaf :)

2011-02-01 @ 09:19:50
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Förstår att det är tråkigt att inte få komma iväg dit ni först planerat. Men det där hotellet såg underbart ut ju. Hoppas ni får en trevlig resa:) Puss

2011-02-01 @ 13:13:50
Postat av: Caroline

Ni kommer att få det superbra ändå =) Ha det jättekul =)

2011-02-01 @ 16:39:29
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Basse

ehh lugn nu? Det är ju upplopp och kaos i Egypten där folk blir skjutna på gatan och bränner sig själva för sin frihet och DU klagar på att du inte kan få åka iväg och sola lite?



Lägg ner va fan...Okej?

2011-02-01 @ 21:34:00
URL: http://nej
Postat av: Karin

Tjejer: Det ska bli jätte skönt att komma bort ett tag :)



Basse: Jag är väldigt lugn! Självklart tycker jag att det är helt rätt att folket i Egypten står upp för sin frihet! Jag tycker det är tråkigt att resan inte blir av då jag har sett fram emot sol och bad sen i höstas. Men det finns ju alltid andra resemål att åka till! :)

2011-02-01 @ 22:43:36
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0