Tallinn 2/4 - 5/4 2011

Var några dagar sen jag kom hem från min och familjens resa till Tallin. Finns så mycket att skriva så jag listar det bästa, som alltid ;)

- Ätit den traditionella buffén på båten
- Blivit uppraggad av en läskig Estniskt kille som jag totaltdissa
- Druckit en massa drinkar
- Halkat runt på Tallinns gator
- Ätit Seljanka (rysk soppa)
- Druckit en massa öl
- Gjort en ansiktsbehandlning
- Badat bubbelbad
- Bott på ett jättefint hotell i Tallinn
- Åkt en massa taxi
- Ätit middag på Gourmet restaurang på båten hem
- Ätit Fasan (fågel), ankfilé och pilgrimsmussla för första gången i livet
- Köpt en ny parfym, Marc Jacobs Daisy
- Skrattat hur mycket som helst under hela resan

Finns säkert mycket mer att skriva om men det kommer jag inte ihåg för tillfället. Bjuder på några bilder från resan:















Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt det låter och ser ut! Puss

2011-02-08 @ 22:11:03
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0