Tillbaka till verkligenheten.

Tänkte skriva ihop en liten sammanfattning av helgen i Göteborg:) Det blev shopping, bubbelbad, middag på Jensens Böffhouse, träffat min moster, åkt spårvagn, ätit på Lilla London där världens snyggaste och trevligaste kille jobbade, träffat Ida, druckit öl på Bryggerit och dansat till en massa härliga låtar:)

Tillbaka till verkligheten igen då. Idag har jag jobbat som vanligt och sedan har jag varit i Salem på födelsedagkalas för att fira min syssling och hennes pappa. Imorgon blir det "kafferep" med mina härliga tjejer:) Ska bli kul att träffa alla igen då det var ett tag sen, framför allt Mimmi som har varit i Spanien i nästan en månad!

Några bilder från Göteborg:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0