Lista <3

Personligt:
Namn:
Karin Charlotta Jansson
Vad tycker du om ditt namn? Jag tycker det är fint och känns personligt eftersom jag har blivit döpt efter min gammelfarmor. Dock kan jag känna att namnet känns lite tantigt ibland.
Vad är du mest nöjd med på din kropp? Min välkända fasta rumpa;)
Vad är du minst nöjd med på din kropp? Magen!!!
Favoritplagg: Vardags: Jeans och skjorta. Fest: Klänning
Vilken veckodag är bäst? Motivera: Fredag såklart! Finns inget bättre än att gå hem från jobbet och känna att man har heeelg!
Är du beroende av något? Inget
Hur bor du? En 1a på stan
Vill du gifta dig? Såklart! Bara jag hittar den rätta! ;)


Familj:
Hur många syskon har du?
En bror
Hur gammal är den äldsta släktingen du känner till? Vad jag känner till så är det min farmor på 84 år
Hur många kusiner har du? Only one! Däremot har jag över 40 sysslningar:p
Vem i din släkt beundrar du mest? Mina föräldrar!
Har du barn/vill du ha barn? Ja men senare i livet


Relation:
Beskriv din pojkvän/flickvän med tre ord:
Hur ska jag kunna beskriva min pojkvän när jag inte har någon, hallå?!?!?!
Hur länge har du varit i ett förhållande? PASS!!
Hur många gånger har du varit riktigt kär? I mina två senaste förhållande
Hur gammal var du när du blev av med oskulden? Det håller jag för mig själv!
Har du krossat ett hjärta? Allt för många gånger tyvärr
Har du blivit sårad? Allt för många gånger!

Vänskap:
Beskriv din bästa vän med tre ord:
Glad, rolig och en riktig partypingla!
Umgås du fortfarande med vänner från högstadiet? Ett fåtal
Umgås du fortfarande med vänner från gymnasiet? Yees:) Men några har jag glidit isär med.
Hur ska en rikgtig vän vara? Mina vänner är ett väldigt bra exempel på hur en vän ska vara:)


Drömmar:
Resmål:
Allt för många. Bla Thailand, New York, London, Island, Kenya, Brasilien..Listan kan göras lång!
Yrke: Just nu är det att först komma in på en butikchefsutbildning och sedan är målet att ha en egen butik.
Boende: Villa utanför Södertälje, inte allt långt bort från familj/släkt och vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0