Höstfavoriter



Här är några av mina höstfavoriter. Body scruben från Body Shop är den bästa scruben jag någonsin testat! Just den med Mango är för personer med väldigt torr hud som jag har. När man kommer ut från duschen känns det nästan som att jag inte behöver smöja in mig med någon lotion. Ganska dyr är den men jag ser det som en bra investering, 215:- kostar den.

Vill även tipsa om apotekets brun utan sol lotion, Sun kissed. Man får en jämn färg och jag tycker inte den luktar så mycket som vissa andra bus kan göra. Använder mig både av kroppslotion och ansiktskrämen från Sun kissed:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag använder samma BUS, bästa! :)



Jag tycker vi tar en bakdag när båda är lediga, skulle vara grymt kul att baka lite olika saker! :)

Puss <3

2010-09-23 @ 20:56:49
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag använder också den :)

2010-09-24 @ 07:54:44
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0