Tillbaka

Har haft ett långt uppehåll från bloggen, har inte haft någon större lust att skriva. Men nu glöder det i fingrarna igen:)

Nu börjar jag komma tillbaka till verkligen igen efter helgens bravader. Sen i söndags har jag mått illa från och till, nej jag är inte gravid! Har bara haft den värsta baksmällan på år och dar! Min mage har varit uppe och ner och jag har knappt kunnat äta något. Men nu är jag på bättringsvägen:)

Idag hände det som inte fick hända! Jag var sist på kontoret och jobbade över till halv sex då jag precis ska gå och upptäcker att mina jobbnycklar ligger hemma. PANIK! Som tur befann sig två kollegor till mig uppe på Stockholmsmässan och våran VD var på väg tillbaka till kontoret. Runt halv sju kunde jag gå från kontoret, kul jul!

Ikväll har mamma varit här och hjälp mig att sy upp mina gardiner som var för långa från början, snäll mamma jag har:)



Kommentarer
Postat av: Petra

Precis vad jag själv behöver göra här hemma! Men blir det av, nope!

2010-10-21 @ 17:49:42
URL: http://jagominaalkslingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0