La Cantina



Kvällen har jag umgåts med min familj nere på La Cantina:) Vi har firat min mamma som har starat eget, 
Annero Ekonomi & Administration AB heter det. Trots att hon inte kommit igång rikigt (hon slutade på sitt förra arbete igår) så har hon flera kunder och många har frågat om dom kan få hjälp av henne. Jag är så stolt över min mamma! Hon fick en liten ljusstake av mig från Change som jag köpte på Svea i somras. Tyckte den passade så bra till henne då det står budskapet Man måste ta risker för att lyckas på ljusstaken.

Nu ska jag sova! Händer mycket roliga saker imorgon:) Tänkte ut och springa vid 10, sen blir det frissan för att slinga och klippa. Sen blir det att möta upp Jessica för att hitta någon snygg outfit till henne. Kvällen tillbringas hos Mikaela med tjejerna då det ska drickas drinkar/shottar:)


Oxfíle, mums!

Panna Cotta till dessert såklart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0