Gårdagen


Vilken härlig kväll det blev igår! Först kom Mikaela över och åt middag tillsammans med mig:) Sedan traskade vi över till Marre som bor 5 minuter från mig. Hos Marre var förfesten redan i gång där jag träffade nya ansiktet, riktigt trevliga sådanna:) Även min gamla klasskompis Matilda var där och det var väldigt kul att träffa henne!

Var grym stämming under hela kvällen, Marre bjöd på en underbar dans av Single Ladis i en härlig outfit, det deeptalkades och dansades under kvällen! Vid midnatt styrde vi klackarna mot Flamingo där vi fortsatte att dansa till de stängde. Somnade som en stock när jag landade på kudden hemma.

Idag mår jag väldigt bra om man ska jämföra med förra söndagen:) Nu ska jag ta bussen ut till Ronna där det vankas söndagsmiddag och sedan blir det bio på Heron City:) En väldigt bra söndag helt enkelt!


PS: En stor kram till Mikaela, Emma S och Marre! Ni är tre störtsköna tjejer och jag är så glad att jag har hittat er! Och framför allt Marre som jag inte alls känt länge men redan är en bra vän:) Gårkvällen med er var det jag behövde! Tack för att ni finns! <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Naaaw gulle du! Tack för att DU finns! <3

2010-10-24 @ 16:16:08
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack själv min älskade vän! Du är guld värd! <3

2010-10-25 @ 07:06:05
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0