Aldrig mer!

Idag efter jobbet gick jag förbi mammas kontor som ligger 1 minut från mitt jobb:p Nära och bra;) Hon har fått det jätte fint! Fick skjus hem av mina föräldrar och sen var det bara att gå ner till World Class för ett hårt step-pass. Notis till mig själv: Gör aldrig mer ett uppehåll på 2½ månad! Redan efter 20  min så var jag helt slut och svettet rann som aldrig förr! Men tävlingsmänniskan som jag är gav jag inte upp och tränade hela passet ut:)

Efter passet var jag nära att krypa hem, shiet vad slut jag var! Nu ikväll har min mamma varit här och lämnat en massa svamp (höstkantareller och gula kantareller) och mangola (någon typ av spenat). Senare i veckan blir det kantarellsoppa!

Nu blir det DHW!! Som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0