En grym kväll

Gårdagen beskrivs med ett ord, GRYM! Mikaela och Jessica dök upp vid 18 tiden då vi åt middag och laddade inför konserten. Det dracks både vin och mojitos, dock hamnade halva mojitosen på golvet pga att Mikaela och jag dansade vilt åt Microfånkåt och White light moment. Vid 21 tiden mötte vi upp Stålis på ett fulltsmockat Molto. Spelningen var grym och jag lägtar redan tills jag får se Oskar Linnros igen!

När spelningen var slut styrde jag och Mikaela klackarna mot 550 men efter att stått i kön i 30 min gick vi till Flamingo där vi röjde som aldrig förr! Halv fyra var jag hemma och stupade i säng direkt. Vaknade med världens huvudvärk men det var bara att gå upp då 3½ timmes tvättstuga väntade. Kvällen har jag spenderat hemma hos mina föräldrar där jag bjöd in mig själv på middag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0