Skit-vecka!

Den här veckan har inte starat bra! Det är sjukt mycket på jobbet, ingen hinner med! Jag längtar tills våren när vi kommer in i våran lugna period igen, "bara" 4 månader kvar!

Efter jobbet igår gick jag för att handla och när jag kommer till självscanningen går allt åt helvete. Osten gick inte att scana in och killen som hade ansvar för självscanningen stod och prata med sin kompis som höll på med sin scanning. Kan lova att jag såg rikigt irriterad när han till slut såg att jag behövde hjälp. När jag hade scannat in allt så hänger sig kortmaskinen och jag blir totalt galen! Allt detta relaterar till att jag missar min buss och det blir bara för mig att vänta på nästa buss i kylan. Hela kvällen var jag irriterad över det som hänt på Willys!

Denna dag gick i samma anda. Allt började imorse när jag hade gått om tid (5 min) på centralen så jag bestämde mig för att köpa med mig en latte. Inne på pressbyåran hade dom bara en kasse öppen och när jag väl har betalt för min latte så fanns det inga stora muggar kvar. Tog 100 år innan kassörskan tog fram nya muggar till mig och jag sa åt henne: jag har faktiskt ett tåg att passa! Och vem fick sen springa som en galning till tåget, jo jag!

Nu blir det Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gumman då, hoppas det vänder imorgon! Och du får ta helgen i sikte, då blir det lugnt och skönt med sköna bönor!

2010-11-09 @ 21:23:22
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Mia

Massa pigga-upp-kramar till dig! Hoppas att det är bättre idag!

2010-11-10 @ 11:00:46
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0