På bättringsvägen

Har varit riktig dålig på att skriva här på sistone då jag har velat om jag lägga ner bloggandet, byta blogg eller stanna kvar här. Just nu ser det ut som jag blir kvar här på blogg.se men man vet aldrig..

Ikväll blir det bowling och middag på Heron City där Emma T ska firas:) Känner att jag behöver detta extra mycket då jag har haft jätte mycket på jobbet den senaste tiden. Känns som hela mitt liv handlar om mitt arbete. I måndags jobbade jag nästan över 1½ timme och 1 timme i tisdags, det tar på krafterna må jag lova!

Men jag kämpar på och resan till Egypten gör att jag orkar kämpa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Neej Karin, inte sluta blogga!

2010-11-28 @ 12:30:00
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0