1+1=2, vi är kompisar!

Vilken helg det har varit! I fredags blev det middag hemma hos Mimmi tillsammans med Mimmi och Sandra, vidare till Rix Fm Festivalen i Kungsan, där dracks det medtagna cider och vi sjung oss hesa till Andreas Johnsson. Mimmi stod för kvällen kommentar: Du, inte ens papperspåsen på huvudet funkar!

Eftermiddagen spenderade jag med Mimmi och Buffy utanför deras hus. Vi solade, spelade sänka skepp och drack en massa saft:) Och sen hände det som jag väntat på i åratal, jag blev nerbajsad av en fågeljävel! Mimmi skrattade som mest när jag skrek: Det rinner i min panna! Torka bort skiten! Men sen kunde även inte jag hålla mig för skratt:p Kvällen spenderades i vänners goda sällskap i Ronna:)











Fler bilder kommer upp på FB inom en snar framtid!

Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar som du haft en superhelg :)

2010-05-26 @ 19:19:04
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0