Underbara onsdag

Äntligen känns det som jag är på banan igen. Efter en ångestfullvecka så släppte äntligen ångesten igår, fy fan vad skönt! Nu är jag ledig fram tills måndag och nu ska jag ta igen alla sovtimmar som jag tappat bort på vägen den senaste tiden. En massa härliga saker står på schemat dom kommande dagarna: lunch på stan, födelsedagsfirande i Mölnbo, fira Emma, kanske utgång, ev bullbak och fira Martina:)

Idag efter jobbet mötte jag upp Felicia vid Maren där det blev Marenhäng med glass:) Senare gjorde även Mikeala oss sällskap. Kvällen har jag tillbringat med Mikaela, Moa och Jessica:) Vi har ätit wok, snackat en massa skit, kollat tv och ätit färsk ananas.



Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en mysig onsdag :)

2010-05-13 @ 16:46:12
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0