Två nya favoritpass!

Kom nyss hem från gymmet. Som förra veckan blev det två pass:) Förut var jag en hård motståndare till både Jamen och Pumpen, men nu älskar jag dessa två pass! I Jamen får jag dansa ut men shiet vad stel jag har blivit sen jag slutade med dansen! Måste köpa nya skor, för det går inte att dansa i gympaskor!

Pumpen är grym då man tränar med vikter till grym musik. Jag är inte den som ställer mig uppe med alla muskelknuttar på gymavdelningen, så detta pass är perfekt! Nu ska valross armna försvinna! :p Måste även tillägga att vi hade en grym instruktör idag, han körde verkligen hårt med oss och alla var taggade till 100% och ville ge allt!

Nu ska jag diska undan i köket sen blir det mat, idag står kyckling på matsedeln:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är duktig gumman kämpa på :)

2010-05-27 @ 10:06:08
Postat av: Karin

Tack hjärtat! <3

2010-05-27 @ 11:00:49
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0