Strawberry daiquiris

Vilken lyckad kväll det blev igår! Fördrink på Park tillsammans med Mikkan, Emma och Mia:) Jag och Mikaela tog en varsin Strawberry daiquiri som var väligt goda! Gissa vilka som sedan gick förbi oss på Park?! Markus Krunegård + bandet! Själva konserten var grym, synd bara att jag inte kunde så många låtar. Tog gårdagen som en liten uppvärmning inför P&L då Markus Krunegård spelar:) Efter konserten gick jag, Emma och Mikaela vidare till Flamingo innan vi tre slittrades.

Idag har min pappa varit här och hjälp mig med belysningen som skulle sitta i mitt vitrinskåp. Vi lyckades även flytta om lite möbler i mitt vardagsrum, jag är grymt nöjd! Nu ska hoppa in i duschen sen blir det film:)






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för en grym kväll! Vad fint det blev med vitrinskåpet, måste komma och titta på den nya möbleringen någon dag :) Puss

2010-03-08 @ 09:24:22
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Karin

När jag har blivit frisk från min jobbiga förkylning är du varmt välkommen hem till mig:) puss

2010-03-08 @ 18:41:14
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0