Spontanshopping

Idag sov jag alldeles för länge! Kvar över tolv gick jag upp! Hade ställt alarmet på 10 men tydligen hade jag stängt av det:S

Efter att fått veta att Mikkis och Mia hade bestämt sig för utgång ikväll föll jag för grupptrycket (hade bestämt mig innan att inte gå ut), så var det bara att springa ner på stan och förbi bolaget. Där fick jag hjälp av en jätte snäll man som gick ut och hämtade mina Cube:) Gick förbi HM och kollade om dom hade ngt snyggt jag kunde ha för kvällen. Och jag hittade en massa snyggt! Varför ska man alltid hitta en massa när man igentligen inte behöver något?! Jag hittade en t-shirt, en tunika, ett linne och en foundation (för utgångs bruk). Nu är jag många hundralappar fattigare:p Men tre klädesplagg rikare;)

Snart är det dags att göra sig klar för kvällen. Först blir det middag hos mina föräldrar, senare Schlagerkväll i Enhörna och kvällen avslutas med utgång:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0