Spinning


Kom precis hem från mitt tandläkarbesök. Min tandläkare är BÄST! Hon är alltid trevlig och superglad när man träffar henne! Och jag fattar aldrig hur hon kommer ihåg allt om mig, vart jag jobbar och vart jag bor. Hon var grymt nöjd med mina tänder och tandköttet, bättre än någonsin sa hon att det var:) Gissa om jag blev glad!

Strax ska jag kila ner till WC där ett JOBBIGT spinningpass väntar. Fattar inte varför jag går med på att köra dessa jobbiga pass?! Men idag var det faktiskt jag som frågade min kära bror om vi skulle gå. Jag har ju en plan att cykla tjejvättern som är på 10 mil, så jag har en del att jobba på:p


Kommentarer
Postat av: Ball

Vad duktig du är! <3

2010-03-23 @ 18:07:54
URL: http://enball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0