Shopping i Eskilstuna

(Jag för 6 år sedan. Bilderna är tagna den dagen jag gick från blond till brunett)


Igår gick jag upp redan vid 9 då jag hade tid hos min frisör Lena nere på stan:) Resultatet har ni sett i det tidigare blogginlägg. Jag har blivit blond, eller mellanblond om man ska vara noga:p Är jätte nöjd över resultatet! Det var 6 år sen jag gick från blond till brunett. Så nu var det på tiden att få tillbaka sin vanliga hårfärg:)

Vid 13 tiden mötte jag upp mamma och vi åkte till Eskilstuna. Först fikade vi sen blev det shopping. Jag hittade två tröjor, ett par solglasögon och en väska:) Kvällen bestod av god mat och mys framför tvn.

Idag har jag bara tagit det lugnt, vi åkte hem från stugan vid 15 tiden. Ikväll har jag dammsugit och haft tvättstuga. Nu är det Johan Falk som gäller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0