Ibland blir det inte rikigt som man tänkt sig..

Igår var ju tanken att jag och bror min skulle gå och spinna nere på gymmet men vad händer: Jo det är fullbokat på passet!! Trodde många skulle droppa av nu, men nej du, där gick jag bet. Så jag och Micke provade på Body Bump passet som var helt okej. Kanske inte något favoritpass men det funka. När passet var slut och jag skulle ta min vattenflaska var den spårlöst försvunnen. WTH?!?! Nu tänker ni: Men vadå, det är ju bara en vattenflaska, men nej! Jag har alltid min skåpnyckel där på. Så vad skulle jag göra nu då?! Jo det var bara att fråga om jag fick dyrka upp mitt lås, kul jul!

Väl efter att jag fått ut mina saker från skåpet åkte hem till mina föräldrar där jag fick äta middag eftersom jag inte hann handla innan träningen. Så snälla mamma ställde upp och hämta. Så min gårkväll blev inte rikigt som jag hade tänkt..

Idag har jag haft världens j*vla träningsvärk i armar och lår. Kan knapp gå i trappor utan att få ont, kvällens step-passet var ju bara att glömma:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0