Hollywood Hills


Efter att ha vaknat upp efter en helskum dröm fick jag och Jessica nästa kasta i oss frukosten eftersom jag hade stängt av mitt alarm i sömnen:p Mamma plockade upp mig och vi styrde (läs mamma) bilen mot Skärholmen. Vet inte om det är jag men känns som jag inte hittar några snygga kläder längre. Nästan allt är vårkläder och känner i att klä mig i det just nu när det är -6 grader ute :( Däremot köpte jag lite smink, en ny rouge och mineralfoudation. Tror allvarligt talat att jag inte har köpt en ny rouge på säkert 4 år! Shoppade även loss på Hemtex: två löpare och två ljusstakar som jag ska ha i köksfönstret:) Även en värmeskyddande spray och två Orkideer fick följa med hem. Nu är det slutshoppat för den här månaden kan jag lova! Bara mat får inhandlas! :p

Snart kommer Mikkan hit, vi ska äta hemlagad pizza:) Senare ska vi möta upp Mia och Emma på Park Hotell och ta en liten drink innan vi ska se Markus Krunegård på Trombon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0