Gårdagen

Vilken kväll det blev igår. Det förfestades hemma hos Pär och vid 23 gick vi ner till The Strip där ett bord hade bokats åt oss. Väl nere på The Strip ekade det folktomt men vid tolv tiden blev det drag. Jag träffade bla på min gamla ärkefiende och även min första kärlek. Jag kanske inte dansa som en idiot som jag skrev tidigare, men det dansades kan jag lova!

Idag har jag mått som jag har förtjänat. Men jag förtjänade inte att väckas av att Jehovas Vittnen ringde på dörren vid halv tolv! Jag öppnade aldrig så jag fick ett informationsblad i blevinkastet:p

Ikväll har jag tvättstuga som vanligt sen väntar jag ivrigt på Johan Falk som börjar ikväll efter ett väääldigt långt upphåll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är, tycker det är starkt av dig att kämpa så hårt!

2010-03-22 @ 22:15:48
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Emma

Skulle förstås kommenterat på det senare inlägget med spinningen :P

2010-03-23 @ 17:53:24
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0