Saturday

Första gången på min semester gick jag idag upp kl 8.30, det var riktigt jobbigt! Vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer vara att gå upp klockan 7:30 den 9 augusti:( Markanden i Malmköping var helt okej men personligen tycker jag att den har varit bättre, nu var det mycket krimskrams. Gick även en runda i Eskilstuna Centrum medans jag väntade på tåget. Fyndade en lila vattenkanna på Villlage och en beige kjol på Gina Tricot och allt var på rea:)

Nu är det dags att tagga till för kvällens bravader. Ska om ett tag bege mig till Sandra där det vankas lite förfest innan vi drar vidare ner mot Flamingo. Känner på mig att det här kan bli en kul kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0