Tack tjejer!


(Såhär kul har jag när jag festar med världens bästa tjejer)

Tack tjejer för en grym förfest! Tack Mikkan för att vi fick vara hos dig:)

Kvällen var grym igår, många som inte var helt nyktra igår, höhö! Hoppas ni mår bra idag:) Jag mådde grymt bra när jag vaknade, lite ont i huvudet men efter 2 Trio så är jag på banan igen:) Är det bara jag som missade Bongotrummorna på The Strip, har iaf inget minne några trummor:p Kvällen slutade med att jag satt och väntade på min jacka då jag tappade bort min jackbiljett, 02.40 kom jag därifrån med min jacka!

Ikväll väntar middag och bio med världens bästa tjejer:) Hoppas Snabba Cash är lika bra som jag hoppas, har höga förväntningar, framför allt på Joel Kinnaman! Tjejer, glöm inte att packa ner haklappen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0