Sitter på...

0-6a78bb4cd9c86515ba8700da5a33429d.png

Kolla varifrån!

Sitter på bussen på väg hem nu. Innan jag ska hem ska jag agera brevbärare och lämna in några paket på posten. Hatar att brevlådorna har blivit mindre, för nu måste man förbi ett posten om man har något större som inte går ner i brevlådan. Hann förbi willys innan bussen kom och där var jag inte ensam. Kunde inte fatta hur alla hade råd att handla idag, men sen slog det mig att det är den 20:e och att barnbidraget kommer idag, har även för mig att pensionen och att studiemedlet kommer idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också där idag, fick studiemedlet igår :D Puss

2010-01-20 @ 22:03:40
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0