Lista

Ditt namn? Karin Charlotta Jansson
Födelseår? 1988
Hur lång är du?
166 cm tror jag
Spelar du något instrument? Kunde spela blockflöjt när jag var liten
Dina första tankar när du vaknar? 5 minuter till
Är du hungrig? Har precis ätit, så nej. Men jag är jäkligt chokladsugen
Vart befinner du dig just nu? Vid mitt skrivbord
Biter du på naglarna? Tyvärr så händer det
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Vad är du bra på? Laga mat(mina vänner tycker att jag ska vara med i halv åtta hos mig)
Har du några husdjur? Nej, men hade en katt tidigare
Är du singel? Yes, har varit det alldelses för länge nu!
Vad heter din farmor och farfar? Min farmor heter Maj-Britt och min farfar hette Sven(dog 1999)
Vem är snyggast? Jag såklart;) Nej men just nu står Joel Kinnaman stå för det svaret
Vem vet mest om dig? Mina närmsta vänner, ni vet vilka ni är!
Vad vill du ha just nu? Ett fet konto med en massa cash!
Ditt mål i livet? Har många mål i livet. Skaffa körkort bla.
Rädd för? Förlora dom som står mig nära
Har du någon vän du känt i 10 år? Yes, Linnéa N och Katta
Har du körkort? Nej, men sattsar på att fixa det inom en snar framtid
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Karin har alltid stått högst på listan.
Pepsi eller Coca cola? Coca-Cola, men dricker det inte just nu. Är inne på min tredje vecka utan Cola, fan vad jag är stolt över mig själv!
McDonalds el. Burger King? Donken
Sjunger du? Händer när jag är själv, framför allt i duschen
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Självklart! Vet redan vilken kyrka det ska vara! :p
Är du en hälsogeek? Nja. Att jag tränar regelbundet, räknas det?
Kommer du överens med dina föräldrar? Jaa. Mycket bättre sen jag flyttade hemifrån
Din hårfärg och frisyr? Brunt(färgat) och ganska långt
Skorna du hade på dig idag? Stövlar från Scorett
Grönan eller Liseberg? Gröna Lund. Har inte varit på Liseberg sen jag var liten.
Vad sover du i? Beror på
Kläder du hade på dig idag? Jeans från cheap monday, blus från Gina Tricot, linne från hm
Favoritfärg på kläder? Stuprörs jeans med en snygg tunika till
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Kläderna jag beställde från hm här om dagen!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror på
Har du rosa kamouflage-kläder? Hahaha! Nej?!
Tatueringar du har? Nej. Tror inte att tatueringar är min grej
Piercingar du har? Räknas öronen? Om jag någon gång får en platt mage kanske jag gör en i naveln
Har du glasögon? Nej
Hur ser din plånbok ut? Svart läder, ganska stor, höhö;)
Din perfekta Pizza? Beror på hurmör. Hawaii, capriccosia och oxfilépizza är dom tre bästa:)

Randigt, rutigt eller blommigt? Blommigt
Favoritårstid? Vår och Sommar
Favoritdjur? Katt och hund
Favoritparfym? Ralf Louren
Vad köpte du senast? Mellanmjölk, riven ost och grönsaksbuljong
Hur mycket pengar har du? Under 100:- på kontot
Hur svarar du i telefonen hemma? Beror på vem det är. Men oftast blir det Heelluuuu
Hur svarar du i mobilen? Samma svar som ovan
Vem ringde du senast? Någon kund när jag var på jobbet
Sov du ensam inatt? Det ni ;)
Vem sov du senast hos? I stugan
Vad gjorde du kl 08 imorse? Var på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan? Började med den här listan :p
Det sista du sa högt? Hej då till Mimmi i telefon
Det senaste någon sa till dig? Hej då sa Mimmi :p
Vad har du druckit idag? Mjölk, kaffe och soda vatten
Vad var det senaste du åt? Kvällens middag: Kassler med ris, sås och sallad
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt
Godaste glassmaken? Oj, är ingen glassmänniska. Får säga jordgubbsglass
Sover du tungt? Oftast
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan
Vad ser du om du tittar till höger? Min garderobsdörr
Vad ska du göra härnäst? Inväntar sista säsongen av Andra Avenyn som börjar om 1 timme
Humör just nu? Seg
Favoritgodis? CHOKLAD :D
Sommarplaner? Peace and Love, Roadtrip? och några dagar i stugan
Hur många kuddar sover du med? Två
Morgon eller nattmänniska? Kvällmänniska
Har du dåligt morgonhumör? Det tror jag inte
Är du kittlig? OM jag är;)
Snarkar du? När jag är förkyld
Stjärntecken? Vädur
Stökigt el välstädat? Välstädat
Längtar du mest efter just nu? Sommaren
Vad väntar dig om 10 år? Ett jobb som jag trivs med, gift och har 1 eller 2 barn?
Saknar du någon nu? Pass
Vill du ha barn? Absolut, 2-3 st
Hur ofta loggar du in på helgon? Haha! Har inte helgon:p
Längtar du till din nästa födelsedag? Såklart jag gör:)
Är du snäll? Alldeles för snäll
Är du blyg? Tror inte det
Tycker du att du har fin dialekt? Ja?
Favoritfärg? Lila, rosa, svart
Har du spytt i någons knä? Inte vad jag vet:p
Syskon och deras ålder? Mikael som fyller 18 år
Klädaffär? Hm och Gina Tricot
Tycker folk du är snygg? Man får väl hoppas:p
Är du modig? Beror på
Har du bråkat med någon idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? Letsdancekväll på fredag och myskväll på lördag. Ska även hinna med två pass på WC
Vem får en kram? Den som vill;)
Brukar du läsa horoskop? Sällan
Kan du baka bullar? Det tror jag nog
Sängstorlek? 120
Hur ser du ut idag? Nästan hela dagen har gått
Vad såg du senast på tv? Lyxfällan går i bakgrunden
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa!
Vem i din släkt pratade du senast med? Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0