I lugnets tecken

Att åka ut till stugan igår var nog det bästa som hänt på länge. Att bara få vara och inte ha några måsten.

Det har ätits god mat som Biff, klyftpotatis, whiskeysås (Böffhus), halloumi och sockerärtor. Helt enkelt en supergod middag. Kvällen spenderades framför soffan där vi bla avverkade Stjärnor på Slottet och jag måste säga att Kjell Bergqvist är min nya idol! Efter Stjärnor på slottet kollade vi på Johan Falk - National Target som mamma hade hyrt. Hade sett den innan men jag kommer nog aldrig tröttna på dessa filmer, framför allt inte på Frank Wagner!!

Idag har vi också bara slappat. Vi har kollat på reprisen (Läs: jag tvingade mina föräldrar) av Robinson sen har det bara varit skidor på tv för hela slanten, mina föräldrar är två riktiga sportnördar:p Jag har även hunnit läsa lite ur Andreas Carlsson självbiografi, om ni får chansen, läs denna bok!

Just nu är jag hemma hos mina föräldrar. Då jag inte hade ork eller lust att äta själv så bjöd jag in mig själv på middag här;) Missa inte Johan Falk - Vapenbröder på 4an kl 21 ikväll. Jag kommer vara fastklistrad med hakklappen i högsta hugg;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter underbart, och vilka fina bilder! Har också fastnat för Johan Falk, har sett tre stycken på bara några dar. Missar inte den ikväll! Och du, missa inte En annan del av Köping :P

2010-01-17 @ 18:00:59
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyvärr missar jag det, ska se på Blåsningen kl 20.

2010-01-17 @ 19:14:11
URL: http://kurrans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0