Händelserik helg

Fredag - Jobbade fram till fyra sen skynda jag mig hem för att byta om och sen mötte jag upp Mia och Emma för en promenad till Elsarostigen för en mysig kväll med Tacos och Lets Dance:) Det pratades en massa och sedan till Let Dance fick vi en super god kladdkaka som Mikkan hade kirrat ihop. Vet att innerst inne finns det en liten husmor i henne;)

Lördag - Var nära på att glömma min frisörtid som jag hade kl 11, kom på att jag hade tid dagen innan runt 1-tiden på natten:p Så klockan 11 stod jag reda för klippning hos min frisör:) Blev inget avancerat då jag vill behålla min längd. Men nästa gång kommer det bli lite mer, säger bara: Det går mot ljusare tider;) Tanken var att jag skulle träna runt 11-12 men eftersom klipptiden kom i vägen blev jag helt oinspirerad av att träna. La mig i soffan och kollade på Sommaren med Göran och somnade efter ca 50 min, inte utav att filmen var dåligt utan för att jag var helt utmattad efter all dålig sömn i veckan. Kl 16 mötte jag upp Mimmi för lite shopping på Konsum, vi gick även förbi filmkedjan och hyrde två filmer. Kvällen spenderade i soffan vilket var väldigt skönt:)

Söndag - Både jag och Mimmi vaknade upp vid 11, låg bara och slappa framför tvn. Blev bla Robinson där vi kom fram till att både jag och Buffy (hennes kille) vill söka till Robinson och jag tyckte att vi båda kunde komma med i samma säsong:)  Lite senare pallade vi oss ner till stan för en brunch på Nancys och sen gick vi lite på stan. Klockan 16 mötte jag upp min bror på WC där spinning väntade. Fy fan! Redan efter 10 min var jag helt död! Men jag är inte den personen som ger upp så lätt. Ist för att bara ge upp och gå därifrån ser jag allt som en utmaning. Mitt mål är att i slutet av denna termin ska jag klara av ett helt spinning pass utan pauser med att sitta ner när dom andra står upp och kämpar. Måste också säga att min bror är grym på spinning!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är så duktig med träningen baby!

2010-01-25 @ 16:18:28
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack hjärtat! <3

2010-01-25 @ 16:44:05
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0