En bra dag

Blev en bättre dag än vad det var igår!

Det har gått bra på jobbet, Step-passet gick rikigt bra:) Känns rikigt bra att jag har fått rutin på min träning, planen är att träna på lördag och söndag. På söndag har jag tänkt träna spinning, jag hatar egentligen spinning men med bra musik så går allt, eller jag kan ju alltid hoppas;)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, men har ändå hunnit med att röja undan disken:) Jag har även gjort några muffins som från början blev riktigt misslyckade! Hur i h*lvete kan man misslyckas med något enkelt som muffins?!?! Satte in alla i några minuter till så nu är dom ätbara:p Så på torsdag bjuder jag mina kollegor på muffins:)

Ge mig måndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0