Saknar så att det gör ont!



Just nu håller jag på att peppa upp mig för att sätta igång med städningen. Uppdaterar min städlista på Spotify med lite nya låtar:) Borde inte ta så lång tid att städa, damma, dammsuga, tvätta badrummet och sedan moppa. Med mina 43 kvadrat borde det inte ta så långt tid, eller?

Idag har jag gjort något som jag inte skulle ha gjort för några månader sen. Jag tackade nej för att träffa Mikaela idag som jag inte har träffat sen, ja? När var det senast, kommer inte ens ihåg. Vi båda har väldigt fullplanerade liv och det är svårt att få ihop en dag då båda kan. Jag hoppas på sleepover nästa vecka! Då kan vi sitta uppe hela natten och prata en masa skit;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gullis, saknar dig med!

2010-02-18 @ 21:23:51
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0