Mot Karlstad!


(I helgen ska jag och Mimmi visa hur en partyhelg går till i Södertälje;) Vi tänkte inte alls skämma ut Johanna:p)

Fikan med tjejerna gjorde verkligen min dag! Nu har jag äntligen fått tillbaka min energi och hoppas det håller i sig:) Ikväll har jag plockat lite och ställt i all disk som jag diskade tidigare idag. Har även städat badrummet och packat inför resan till Karlstad:)

Imorgon 15:53 avgår tåget mot Syd, hoppas hoppas jag och Mimmi får platser brevid varandra. Eftersom vi inte har betalt för några platser finns ju risken att vi får ta det som erbjuds:p Bara jag får en sittplats så blir jag glad då det är nästan tre timmars resetid till Karlstad. Och hoppas hoppas tåget kommer i tid och att det inte blir några förseningar under resan! Känns så otroligt skönt att komma bort från skit-tälje just nu! Tiden har inte passat bättre:)

Väl uppe i Karlstad väntar en massa äventyr:) Imorgon blir det nog bio: Valentinesday och på lördag ska vi på inflyttningsfest hos några kompisar till Johanna. Ska bli jätte kul att få träffa alla igen. Hoppas hoppas på utgång Nöjes, Johanna, jag säger bara: Schlagerdansgolvet:) Hoppas även på att vi hinner med lite Alla Hjärtansdags mys:)


Kommentarer
Postat av: Emma

ha så kul gumman! hälsa lokförarn att han ska köra er försiktigt :P hoppas ni hinner mysa lite med alla hjärtans-gott, det är ni värda!

2010-02-12 @ 11:32:39
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Det ska jag hälsa, får bli det första jag gör när jag kliver på tåget;)

2010-02-12 @ 13:14:17
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0